Het grote avontuur

24 mei 2013 - Boppard, Duitsland

IMG_5238De dag van het grote avontuur is aangebroken!

Om 6 uur opgestaan, gelijk naar buiten gekeken: hoe is het weer...nog net droog maar na tien minuten al een druilerig regentje......

Motoren bepakt, het hele Roggepleintje was al in een totale vakantiestemming, veel vrienden die langs kwamen om ons een goede reis te wensen, hartverwarmend!

Nog genoten van een heerlijk ontbijt bij de Bonte Hond en toen waren we er helemaal klaar voor.....

Om er helemaal zeker van te zijn dat we echt weggingen hebben ze Henry de eerste dag meegestuurd, dat was dus een hele optocht.... 4 motoren, door iedereen uitgezwaaid...!!

De eerste etappe verliep prima ondanks de vele buien, regen en zelfs een paar hagel en het vele verkeer door het stedelijk Roergebied.

Onderweg toch veel plezier gehad en tegn 8 uur s'vonds kwamen we aan in Boppart,

Ilke had een prima hotel geboekt met een Engelse, komische hoteleigenaar die zo uit een tv serie leek te komen.

Hoewel allemaal behoorlijk brak en stijf waren hebben we toch nog een leuk restaurantje bezocht, lekker gegeten met de daarbij niet nader te noemen soorten en hoeveelheden drank!

Ik denk dan ook dat iedereen, eenmaal terug in het hotel, na vijf minuten in een diepe slaap was....

Vanmorgen heerlijk ontbeten en daarna Henry uitgezwaaid die helaas al weer terug moest naar Doesburg waar de plicht hem roept.....

Tot zover de eerste/tweede dag!

Als deze eerste dag een aanwijzing is dan gaan we een fantastische reis tegemoet..!!!